Re: Blokada GG

Autor: Jacek D. <jdwind_at_poczta.onet.lp>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 01:10:29 MET DST

Dnia 12 wrz o godz. 22:29 Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Najwyraźniej nie czytujesz własnych wypowiedzi.
Możesz podać przykład czy tylko gadasz tutaj, bo w domu nikt nie chce
słuchać?

> Nie. Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, to on chce kontrolować
> uzależnienie córki. Już przyblokował FB, teraz próbuje to zrobić z GG, a
> do tego wypowiada się dość szeroko na temat zagrożeń jakie widzi w
> Internecie. Więc zacząłem się zastanawiać nad całościowym szerszym
> rozwiązaniem, które pozwalało by mu na precyzyjniejszą realizację walki
> z nałogiem i nie tylko, bo także z niewłaściwymi treściami.

W takim razie powinieneś zaproponować postawienie pięciu dodatkowych
komputerów z Linuksami na pokładzie. Jak się przez 4 przebije przy piątym
padnie z wycieńczenia.

> No cóż, po prostu nie zrozumiałeś.
Żeby coś rozumieć, to coś powinno mieć jakiś sens. Nie da się zrozumieć
wideł...

--
Pozdrawiam,
Jacek D. [priv = lp<>pl]