Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 22:29:21 MET DST

W dniu 2010-09-12 21:56, Jacek D. pisze:
> Dnia 12 wrz o godz. 21:49 Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
>
> głupszej odpowiedzi jeszcze chyba nie widziałem,

Najwyraźniej nie czytujesz własnych wypowiedzi.

> facet chce przyblokować gg

Nie. Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, to on chce kontrolować
uzależnienie córki. Już przyblokował FB, teraz próbuje to zrobić z GG, a
do tego wypowiada się dość szeroko na temat zagrożeń jakie widzi w
Internecie. Więc zacząłem się zastanawiać nad całościowym szerszym
rozwiązaniem, które pozwalało by mu na precyzyjniejszą realizację walki
z nałogiem i nie tylko, bo także z niewłaściwymi treściami.

> Może masz i rację, że grupy są po to, żeby dyskutować, ale raczej nie po
> to, żeby fantazjować.

No cóż, po prostu nie zrozumiałeś.

--
Przemysław Adam Śmiejek