Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 13:52:10 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>No przecie nie pisa³em, ¿e ³adowanie profilu wolno dzia³a.

OK. Nie ¶ledzi³em od pocz±tku, ale profile siê pojawia³y do¶æ czêsto
ostatnio w dyskusji, wiêc za³o¿y³em, ¿e to o to chodzi.

>No w³a¶nie jest to dziwne. Sprzêt zamiera jakby na spor± chwilê. Nie
>miga sieciówk±, nie miga dyskiem. Tak jakby na co¶ czeka³, ale timeouta
>³apa³. I czasami to jest d³ugie (zw³aszcza po d³ugiej przerwie
>wakacyjnej, to jeden komp startowa³ 10 minut), a czasami nawet zno¶ne,
>choæ nie powala na kolana.

Ale w którym momencie to siê dzieje? Co jest na ekranie?

>Generalnie czasami wiêkszo¶æ ju¿ startnie, a jakie¶ 3 mêcz± i mêcz± i
>mêcz±. I jest jêczenie.
>
>W poniedzia³ek zrobiê te operacje z w³±czeniem logowania startu, bo
>dzisiaj jestem poza t± pracowni± w zasadzie.

No niestety, bez logów to jest wró¿enie z fusów.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |