Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 13:50:33 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>W wakacje zmar³a sprz±taczka w jednej z zabrskich szkó³. Na szczê¶cie
>dla Dyrekcji i Opiekuna Pracowni sama sobie te kompy w³±czy³a, a raczej
>jej córka. Wiêc mo¿e nie bêdzie du¿ej zadymy w prokuraturze. W ka¿dym
>razie, wziê³a ze sob± córkê do pracy, córka odpali³a kompy w pracowni,
>bo sobie chcia³a pokompaæ, a mama w tym czasie sprz±ta³a i opar³a siê
>jedn± rêk± o kalafiora, a jedn± o feralnego kompa, który okaza³ siê mieæ
>przebicie. Kobieta zginê³a na miejscu na oczach córki.

Ale to akurat nie jest kwestia w³±czania komputera, tylko ¼le zrobionej
instalacji.

>W ka¿dym razie, po zakoñczonej pracy nale¿y sprzêt wy³±czaæ z uwagi na
>bezpieczeñstwo sprz±taczek, minimalizacjê ryzyka po¿aru, oszczêdno¶æ
>energii i ochronê ¶rodowiska. I uwa¿am, ¿e osoby pozostawiaj±ce sprzêt
>na chodzie bez powodu wykazuj± siê niefrasobliwo¶ci±.

Mocno nie ka¿dy sprzêt i nie zawsze.
(aczkolwiek wej¶cie w pi±tkowe popo³udnie do pokoju, w którym siedem
komputerów pracuje, a nikogo w nim nie ma potrafi byæ wkurzaj±ce).

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]