Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 13:37:29 MET DST

W dniu 2010-09-10 12:54, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Poczekaj, ale to nie jest ładowanie profilu przecież.

No przecie nie pisałem, że ładowanie profilu wolno działa. To znaczy też
nie powala na kolana, ale nie wywołuje jęczenia.

> To co tam u Ciebie w końcu wolno działa?
> Polisy per komputer?

No właśnie jest to dziwne. Sprzęt zamiera jakby na sporą chwilę. Nie
miga sieciówką, nie miga dyskiem. Tak jakby na coś czekał, ale timeouta
łapał. I czasami to jest długie (zwłaszcza po długiej przerwie
wakacyjnej, to jeden komp startował 10 minut), a czasami nawet znośne,
choć nie powala na kolana.

Generalnie czasami większość już startnie, a jakieś 3 męczą i męczą i
męczą. I jest jęczenie.

W poniedziałek zrobię te operacje z włączeniem logowania startu, bo
dzisiaj jestem poza tą pracownią w zasadzie.

--
Przemysław Adam Śmiejek