Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 13:26:28 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i6af10$63h$1@news.onet.pl...

> Jakiego produktu?

Microsoft Windows Small Business Server 2003 Premium.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc706991(WS.10).aspx

> I jakie cuda? Sieć jest z założenia
> rozproszona i inne gałęzie sieci nie mają mieć wpływu na daną część.

Z założenia to masz Internet <-> SBS <-> LAN (jeden segment). Rozpraszać to
sobie można jak się kupi Windows Server Standard lub Enterprise.

> tak jakbyś stwierdził, że kawałek sieci w Bangladesz ma wpływ na SBSa.
> SBS jest wpięty w sieć i koniec. Stanowi oddzielną gałąź z siecią
> pracownianÄ….

To się w końcu zdecyduj, bo dopiero co mówiłeś że masz jakiś w tej sieci
router rozdajÄ…cy adresy, a z twego obrazka nie wynika separacja od
sekretariatu.

> Nie. Serwer jest gałęzią w sieci służącą dalszej części, czyli pracowni.

No jak dotąd to nie było jasne. Po co zatem te wszystkie inne zbędne
informacje?

> No ale po co? Mam wstawiać osobną kartę sieciową do linuksa, żeby w imię
> zasad było osobno? A jakby mi taki kabelek przychodził od dostawcy
> łącza, który by wpiął jeszcze 3 szkoły do sieci? To jest dokładnie taka
> sytuacja, że cała gałąź SBS jest wpięta do sieci i już. Można to
> sztucznie separować osobnymi kartami sieciowymi, ale nie widzę powodu.
>
> Serwer jest wpięty właśnie zewnętrzną kartą sieciową do sieci i już.

No dobra, niech ci będzie. Jeśli tę resztę sieci potraktować jako internet,
to narzędzia i kreatory w SBS powinny sobie z wszystkim poradzić. I nawet ta
ISA powinna działać poprawnie.

Ale do dziennika zdarzeń na stacjach roboczych nadal nie zajrzałeś?