Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 20:36:49 MET DST

W dniu 2010-09-09 13:26, Skrypëk pisze:
> Microsoft Windows Small Business Server 2003 Premium.
> http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc706991(WS.10).aspx

I ta instrukcja zabrania go wpinać do sieci?

> Z założenia to masz Internet <-> SBS <-> LAN (jeden segment).

No mam.

Rozpraszać
> to sobie można jak się kupi Windows Server Standard lub Enterprise.

Pewnie tak, ale mi nie zależy na rozpraszaniu. Pracownia to zamknięta
całość.

> To się w końcu zdecyduj, bo dopiero co mówiłeś że masz jakiś w tej sieci
> router rozdajÄ…cy adresy, a z twego obrazka nie wynika separacja od
> sekretariatu.

Ale co rozumiesz przez separację ? Jest wpięty do jednego słicza i do
jednej karty sieciowej rutera, ale kartą ZEWNĘTRZNĄ przecie.

> No jak dotąd to nie było jasne. Po co zatem te wszystkie inne zbędne
> informacje?

Nie rozumiem :( Chyba kurde siada nam zrozumienie wzajemne.

> No dobra, niech ci będzie. Jeśli tę resztę sieci potraktować jako
> internet, to narzędzia i kreatory w SBS powinny sobie z wszystkim
> poradzić. I nawet ta ISA powinna działać poprawnie.

No i działa.

> Ale do dziennika zdarzeń na stacjach roboczych nadal nie zajrzałeś?

Ależ zajrzałem. Nic tam nie ma. Same OKeje.

--
Przemysław Adam Śmiejek