Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 11:39:49 MET DST

W dniu 2010-09-07 23:38, Konrad Kosmowski pisze:

> Piotr ma rację - warto poświęcić trochę czasu (i to może być do kilku dni -
> ilość stacji klienckich nie robi tu różnicy). Na *porządne* zrobienie sieci.
> Jak sobie to zrobisz raz a dobrze to potem już tylko monitorujesz jak działa.
> Jak zrobisz źle to nonstop będziesz się z tym użerał (Ty to pal sześć bo sieć
> nie jest dla Ciebie - użytkownicy będą).

Wiesz, wątek ciągnie się już nie wiadomo ile, filozofi w tym wiele,
myślenia za wątkotwórcę zbyt wiele, a sprowadza się to wszsystko do
staropolskiego:

RTFM.

Tyle, że to RTFM trzeba jeszcze chcieć zrobić i zrozumieć. Aż do skutku.

A całą upiorność wątku podkreśla niestety to, że wątkotwórca jest
pedagogiem w dziedzinie informatyki... co mnie osobiście przeraża.

Pozdr,
Tomek