Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 15:07:44 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i67ll8$gsv$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> A całą upiorność wątku podkreśla niestety to, że wątkotwórca jest pedagogiem w
> dziedzinie informatyki... co mnie osobiście przeraża.

Mnie zupełnie to nie przeraża - bardziej przeraża mnie nieudolny premier,
prezydent, minister finansów i tak dalej. Nauczyciel informatyki nie musi
znać się na konfiguracji serwera, ISA i tak dalej, może być dobry z
innych 'produktów informatycznych'. Na przykład OpenOffice, Office,
obróbka dźwięku, obrazu, grafiki na komputerze. Według mnie nauczyciel
w gimnazjum ma właśnie uczyć obsługi różnych programów na różnych
platformach systemowych, a nie siedzieć i grzebać w konfiguracji serwera...
To, że zostawili nauczycieli bez wsparcia, to już inna historia.

Piciu