Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 11:26:18 MET DST

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:i67g7b$aoa$1@inews.gazeta.pl...
"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2010090717194100@grush.one.pl...

> Na podstawie tego, że według ostatniego jakiegoś raportu,
> szczególnie w szkołach średnia podstawowego i gimnazjalnego,
> panuje zamordyzm, zrzucanie dodatkowych obowiązków na nauczy-
> cieli i silna feminizacja. Ponadto, z racji dołka demogra-
> ficznego, zamykania szkół i zmian w obowiązkach nauczycieli,
> jest podobno dosyć spory strach przed zwolnieniami i fak-
> tycznie łatwo wylecieć jak się nie chce robić, co dyrekcja
> każe.

"Ostatniego raportu"? Nauczyciele niezmiennie od dziesiecioleci na swoja
dole narzekaja, strajkuja o wyzsze pensje i domagaja sie czegos nieustannie
od panstwa. Mozna wiec smialo powiedziec, ze wybierajac zawod doskonale
zdaja sobie sprawe z jego niedogodnosci i faktycznie - jesli sie nie podoba
"tam sa drzwi" i pora poszukac innej pracy.

***********************
Dam Ci prostą odpowiedź i mam nadzieje, że ona Ci wystarczy
 (mądrej głowie... itd.)

Strażak może i uratuje życie, ale na pewno
"nie zepchnie Narodu w otchłań"
Odmiennie, nauczyciel prawdopodobnie nie uratuje
jakiegoś życia "z piekła płomieni", ale ma możliwość "uratowania Narodu"
Widzi (i słyszy) naszych polityków, a i sporą grupa internautów,
którzy dają nad wyraz jednoznaczne świadectwo, że słabo opłacani nauczyciele
 słabo uczą (naturalna selekcja negatywna)
Nie jestem nauczycielem, choć pracuje w "jednostce edukacyjnej"
opodatkowałbym się chętnie na rzecz podniesienia płacy nauczycielom
(od przedszkola do uniwersytetów).
To jest tak proste, że aż w oczy kole. ...a że od czasu III RP nikt tego
nie rozumie
(o komunizmie w ogóle nie mówię). NIE MOGĘ UWIERZYĆ.
Jeżeli rządy tego nie widzą to co mówić o "zwykłym" człowieku

Artur(m)