Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 10:21:55 MET DST

W dniu 2010-09-08 04:03, Skrypëk pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w

> Jeśli teraz ten nieszczęsny router stacjom wskazuje siebie jako DNS, to
> nie ma prawa AD działać poprawnie. Więc niech on się lepiej zajmie tylko
> routingiem.

A to dlaczego? Od zawsze była to jedna maszyna i od zawsze działało. W
innych szkołach są analogiczne pracownie i też od zawsze działają na 1
serwerze do wszystkiego.

> Exchange i SharePointy niewykorzystane zatem leżą?

Zupełnie. Nie jest to do niczego przydatne.

> ISA powinna robić za router. A SBS powinien mieć tylko jedną sieciówkę
> wpiętą w LAN.

No i tak ma, że ma wpiętą 1 w LAN, 1 w świat.

> I w tym momencie ten sprzętowy routerek to się nadaje w tym momencie
> jedynie do postawienia między ISĄ a internetami jako bezpiecznik na
> wypadek przepięcia w sieci telefonicznej. Albo przejściówka do modemu.
> Żadnej wartości dodanej w każdym razie.

???? Nie bardzo rozumiem. W każdym razie mam sieć zbudowaną tak:

MODEM DSL ==> LINUX Serwer ==> słicz rozdzielający na pracownie i
administrację ==> mój SBS ==> Słicze na 2 pracownie i bibliotekę.

--
Przemysław Adam Śmiejek