Problem z szyfrowaniem

Autor: Zieja <zieja1_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 10:19:36 MET DST

Witam

Znajomą dopadł jakiś wirus i poszły się czesać wszystkie dane z dysku.
Udało mi się je odzyskać ale niestety okazało się ze jej syn zaszyfrował
sobie kilka folderów żeby mamusia nie zobaczyła co za muzykę słucha.
Niestety oprócz muzyki zaszyfrował tez zdjęcia. Problem polega na tym ze
owszem mam te dane na dysku ale za cholerę nie mogę ich skopiować ze
swojego dysku na jakiś nośnik żebym mógł je fizycznie przenieść na
komputer znajomej. Oczywiście certyfikaty szyfrowania poszły się czesać
bo synek nie wpadł na pomysł zrobienia ich kopii. Pytanie moje brzmi czy
jest jaka możliwość skopiowania ich na inny nośnik (HDD, DVD)i potem ich
przeniesienie na docelowy komputer. Ewentualnie czy jest możliwość
odzyskania takiego certyfikatu szyfrowania,bądź dostania się jakoś do
tych plików. Dodam ze na komputerze znajomej jest Windows XP a ja
korzystam z Windows 7.
Szukałem w google i znalazłem że jest możliwość utworzenia agenta
odzyskiwania certyfikatów który powinno się ustawić na komputerze
znajomej , ale nie wiem czy tego się nie robi przed utrata certyfikatu
no i nawet jeśli można to nie wiem jak te pliki ode mnie przenieść do niej.

Pozdrawiam , Zieja