Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 21:04:05 MET DST

W dniu 2010-09-05 11:27, Piotr Krzyżański pisze:
> Konfigurację DHCP na serwerze sprawdziłeś? Tam musisz mieć
> zdefiniowane opcje zakresu - czyli IP rutera i IP serwera DNS

Nie rozumiem. No DHCP mam i przydziela IPki.

> To proste - źle skonfigurowane reguły - odpowiedź będzie w logach ISA.

No właśnie moja analiza logów nie wykazała nic sensownego. Pomimo reguł
przepuszczających i tak się odbija od blokującej resztki.

Inna sprawa, że to FTP to pierdoła. Najbardziej mnie to
wooooooooooooooooooooooooooooooolne logowanie dołuje. Z FTP se korzystam
przez serwer i już. A logowanie rozwala zajęcia, bo wystarczy, że ktoś
se resetnie kompa i 10 minut w plecy.

> Jeśli masz odwagę, to wywal wszystkie reguły i konfiguruj od nowa, starą
> konfigurację możesz przecież zapisać w pliku.

Ale ja praktycznie nie mam tam reguł. W sumie mogę je spróbować wywalić
i dodać od nowa.

ATPO: Jeżeli się znasz, może mógłbyś mi pomóc przez GG trochę? Nawet nie
mówię, żeby za darmo. Jak tak, to ja się znajduję w katalogu po
nazwisku, odezwij się do mnie. Można by wtedy kilka szczegółów popatrzeć
czy logi poanalizować.

--
Przemysław Adam Śmiejek