Re: Jak usun±æ te programy

Autor: Wojtek <polskieaparaty_at_op.pl>
Data: Sun 25 Jul 2010 - 12:51:08 MET DST

> U¿ytkownik "Wojtek" <polskieaparaty@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
> dyskusyjnych:47f6.000009d1.4c49c954@newsgate.onet.pl...
> >> U¿ytkownik "Wojtek" <polskieaparaty@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
> >> dyskusyjnych:47f6.00000964.4c48896e@newsgate.onet.pl...
> >> >> U¿ytkownik <polskieaparaty@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
> >> >> dyskusyjnych:47f6.00000955.4c4852e0@newsgate.onet.pl...
> >> >> >> In news:47f6.00000902.4c47443c@newsgate.onet.pl,
> >> >> >> *wojtek* <polskieaparatyWYTNIJTO@op.pl> typed:
> >> >> >> > Niestety w:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

> Nie moja wina, ¿e pokazujesz screena ze z³ego klucza. Duchem ¶wiêtym nie
> jestem.
> Jak siê nazywa klucz, w którym masz warto¶ci dla Adobe Flash CS3?

Jak mam ci podaæ klucz, w którym s± warto¶ci dla Adobe Flash CS3, skoro
takiego nie mam?
Przecie¿ t³umaczy³em, ¿e w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
nie mam Adobe Flash CS3.
W poszukiwaniu tych programów, które chcia³bym usun±æ pod¶wietla³em w sekcji
Uninstall po kolei wszystkie pozycje literek_cyferek i nie znalaz³em po prawej
stronie UninstalString programów które chcê usun±æ.
A zrzut, który okre¶li³e¶ jako z³y mia³ tylko zobrazowaæ moje poszukiwania.
wojtek.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl