Re: Jak usunąć te programy

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sun 25 Jul 2010 - 13:52:44 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <polskieaparaty@op.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:47f6.00000a45.4c4c171c@newsgate.onet.pl...

> Jak mam ci podać klucz, w którym są wartości dla Adobe Flash CS3, skoro
> takiego nie mam?

No niezbyt zrozumiale...

> Przecież tłumaczyłem, że w
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
> nie mam Adobe Flash CS3.

No bo takiej nazwy nie musi mieć ten klucz..

> W poszukiwaniu tych programów, które chciałbym usunąć podświetlałem w
> sekcji
> Uninstall po kolei wszystkie pozycje literek_cyferek i nie znalazłem po
> prawej
> stronie UninstalString programów które chcę usunąć.

Ostatnie zdanie brzmi jakbyś znalazł klucz dla Adobe Flash CS3 ale tylko bez
tej wartości. A to żaden problem, bo nazwa klucza jest GUIDem.

Anywho, idź do C:\Windows\Installer, włącz widok Szczegóły, dodaj do niego
kolumnę "Temat".