Re: Ping jest, strony nie(VISTA)

Autor: gawel <gawell.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Jul 2010 - 10:36:01 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Wyłącz DHCP i poprzepisuj teraz te adresy w odpowiednie pola[...]

Uff, udało się, ale nie wiem jak;). Wpisywanie tych adresów na sztywno nie
pomogło. Odpaliłem więc Combofix i, ku mojemu zdziwieniu, wykrył, że działa
Norton w tle. Ten laptop miał oryginalnie zainstalowanego NIS, ale gdy okres
(chyba 90-dniowy)ważności się skończył, zdezaktywowałem go - powyłączałem w
nim wszystko, a także wyrzuciłem _wszystko_ co uruchamiało się z systemem.
Nie było go - to pewne. Widocznie ktoś go kiedyś włączył i zaczął działać,
choć w trayu żadnej ikonki nie było.
Odinstalowałem go i odpaliłem Combofix od razu. Więc teraz nie wiem, co tak
naprawdę pomogło, bo to co znalazł combofix nie wygląda źle. Na moje oko
pousuwał jakieś wpisy dotyczące Nortona i usuną jakiś plik z partycji
Recovery: D:\Autorun.inf( o treści [AUTORUN]ShellExecute=Info.exe protect.ed
480 480) Sam nie wiem, czy to czasem nie jest potrzebny plik...
W każdym razie działa(na razie:) - strony się otwierają.
Dziękuje wszystkim za pomoc, a tobie Michale w szczególności, bo to nie
pierwszy raz
pozdrawiam