Re: niemiecki XP i problem z instalacją nowych programów.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jul 2010 - 13:57:40 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i0v0ri$shq$1@inews.gazeta.pl...
> Trafił do mnie niemiecki komputer z XP prof. na którym nie można w
> praktyce nic zainstalować. Wyskakuje komunikat
>
> "Auf das angegebene Gerat, bzw. den Pfad oder die Datei kann nicht
> zugegriffen werden. Sie verfugen eventuell nicht uber ausreichende
> Berechtigungen, um auf das Element zugreifen zu konnen."
>
> Słabo znam niemiecki ale wydaje mi się, że jakimś cudem mimo iż konto jest
> administratora to ma ono nałożone ograniczenia na instalowanie nowych
> programów. Założyłem na komputerze drugie konto na którym mogę instalować
> [...]

Dodam, że udało mi się zainstalować ale trzeba było kliknąć prawym klawiszem
na pliku np. firefox setup 3.6.6.exe następnie Eigenschaften (Właściwości) i
na samym dole (a nigdy jeszcze w życiu nie widziałem takiego czegoś pojawiło
się)

Sicherheit (czyli bezpieczeństwo) : Die Datei stammt von einem anderen
Computer. Der Zugriff wurde aus Sicherheitsgrunden eventuell geblockt.

Po prawej stronie zaraz pod Erweitert ( zaawansowane) pojawił się przycisk
Zulassen (czyli dopuszczanie) po dopuszczeniu mogę już uruchamiać programy
ściągnięte.

Dodam, że gdy próbuję cokolwiek ściągnąć np firefoxem to plik zapisuje się
na dysku i zaraz potem znika z niego. przy pomocy IE nic nie mogę ściągnąć a
Chrome zapisuje ale potem trzeba właśnie zrobić Zulassen aby móc instalować.

Widać, że ktoś bardzo mocno pozakładał ograniczenia na ten komputer. Na
innym koncie wszystko zapisuje się i uruchamia normalnie.