niemiecki XP i problem z instalacją nowych programów.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jul 2010 - 12:34:40 MET DST

Trafił do mnie niemiecki komputer z XP prof. na którym nie można w praktyce
nic zainstalować. Wyskakuje komunikat

"Auf das angegebene Gerat, bzw. den Pfad oder die Datei kann nicht
zugegriffen werden. Sie verfugen eventuell nicht uber ausreichende
Berechtigungen, um auf das Element zugreifen zu konnen."

Słabo znam niemiecki ale wydaje mi się, że jakimś cudem mimo iż konto jest
administratora to ma ono nałożone ograniczenia na instalowanie nowych
programów. Założyłem na komputerze drugie konto na którym mogę instalować
bez problemów. Gdzie w takim razie wyłączę te ograniczenia nałożone na konto
?