Re: niemiecki XP i problem z instalacją nowych programów.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jul 2010 - 17:41:47 MET DST

no więc udało mi się rozwiązać ten problem z uruchamianiem ściągniętych
programów. Dla potomności znajduje się on tam gdzie w polskim windowsie jest
Panel Sterowania > Opcje internetowe > Zabezpieczenia > Poziom
niestandardowy > Różne > Uruchamianie aplikacji i niebezpiecznych plików.
Ktoś zaznaczył wyłączone zamiast monituj i dlatego nie mogłem odpalić
niczego co ściągnąłem.