Re: [Win7] Przenoszenie \Program Files na inny dysk

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 05 Jul 2010 - 14:53:05 MET DST

Dnia Mon, 5 Jul 2010 14:46:07 +0200, Piotr Palusinski napisał(a):

> Co z tego, ze zrobil jak nie dziala i nie bedzie dzialac w 100%.

Generalnie dziala, choc tylko kilka aplikacji mam, moze sa takie, ktore
odmowia dzialania. Niemniej junction jest wszak przezroczysty, czemu mialoby
to nie dzialac?
Moj problem to automatyczne przeniesienie zlinkowanych plikow i katalogow
wewnatrz Program Files, bo alternatywa jest ich reczne odtwarzanie
(linkowanie) a to robota zmudna.

--
pozdrawiam
Norbert