Re: [Win7] Przenoszenie \Program Files na inny dysk

Autor: Piotr Palusi艅ski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 05 Jul 2010 - 15:08:35 MET DST

In news:i0skja$1de$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Dnia Mon, 5 Jul 2010 14:46:07 +0200, Piotr Palusinski napisa艂(a):

> Generalnie dziala, choc tylko kilka aplikacji mam, moze sa takie, ktore
> odmowia dzialania. Niemniej junction jest wszak przezroczysty, czemu
> mialoby to nie dzialac?
> Moj problem to automatyczne przeniesienie zlinkowanych plikow i katalogow
> wewnatrz Program Files, bo alternatywa jest ich reczne odtwarzanie
> (linkowanie) a to robota zmudna.

Dok艂adnie, to robota dla wytrwa艂ych.
PS. Poszukaj w archiwum grup, kilkakrotnie to opisywali艣my.

BTW optymalne miejsce na Program Files to partycja systemowa. Niekt贸re z
instalator贸w zak艂adaj膮 z g贸ry t臋 lokalizacj臋, zamiast korzysta膰 ze zmiennej
%ProgramFiles%. Ponadto niewiele z program贸w daje si臋 uruchomi膰 po
reinstalacji systemu (brak aktualnych wpis贸w w rejestrze. W przypadku braku
miejsca na C, mo偶na po prostu szczeg贸lnie du偶e obj臋to艣ciowo programy
zainstalowa膰 na dodatkowym D:\ProgramFiles, i ew. podobnie post膮pi膰 z
programami przechowuj膮cymi pracoch艂onne w odtwarzaniu ustawienia
konfiguracyjne we w艂asnym folderze.

--
Piotr Palusi艅ski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, bo ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy