Re: [Win7] Przenoszenie \Program Files na inny dysk

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 05 Jul 2010 - 14:55:52 MET DST

Dnia Mon, 5 Jul 2010 14:41:32 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> WyprĂłbuj rozszerzenie awxLink ze strony http://arniworld.de/downloads.htm

Ale ja nie mam problemu z robieniem junction point (mam zainstalowane jakies
rozszerzeznie shella do tego), tylko z kopiowaniem calego katalogu z setkami
plikow wsrod ktorych sa wlasnie hardlinki i junk pointy, bo zwykle
skopiowanie ich z poziomu TC po prostu traci linka na rzecz zwyklej kopii
pliku.

--
pozdrawiam
Norbert