Re: OE - ręce mi opadły...

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Fri 02 Jul 2010 - 18:11:17 MET DST

Jacek 'Jacoj' Jakubowski log(in):
> Witam,
> po którejś z kolei poprawce do XP, a dokładnie do OE/IE, Microsoft
> spier...olił, otwieranie stron WWW z Outlooka Expressa (i nie tylko
> - jak sam sie przyznaje). Oczywiście, wszystkie rady i fixy ze stron
> MS nie działają... nadal nie można otworzyć strony internetowej poprzez
> klikniecie adresu w Outlooku Expresie (21 wiek, k...wa), co śmieszniejsze,
> po którymś z kolei ręcznym wklejeniu adresu do przeglądarki, taka strona
> potrafi otworzyć się jednak automagicznie z Outlooka... Najlepsze jest to,
> [...]
[...]

Hmmm...
Jeżeli masz XP SP3 ze wszystkimi poprawkami taki błąd standardowo nie
występuje.
Opis IMO wskazuje to, że użytkownik swoimi działaniami (nie wiem jakie to
mogły być) "zepsuł" mechanizm defaultowego uruchamiania (http)url vel
ustawionej przeglądarki w OE.
Spróbowałbym na początek przeinstalować OE, IE, Firefox ... (IE i OE
ustawiłbym na domyślne, a później ewent. zmieniałbym sobie np. na FF)... no
i na końcu Microsoft Update.

Ręce wzniosły się do nieba, aby nie było to magiczne albo komiczne ;-)