OE - ręce mi opadły...

Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski <jacojj_at_poczta.fm>
Data: Thu 01 Jul 2010 - 19:47:02 MET DST

Witam,

po którejś z kolei poprawce do XP, a dokładnie do OE/IE, Microsoft
spier...olił, otwieranie stron WWW z Outlooka Expressa (i nie tylko
- jak sam sie przyznaje). Oczywiście, wszystkie rady i fixy ze stron
MS nie działają... nadal nie można otworzyć strony internetowej poprzez
klikniecie adresu w Outlooku Expresie (21 wiek, k...wa), co śmieszniejsze,
po którymś z kolei ręcznym wklejeniu adresu do przeglądarki, taka strona
potrafi otworzyć się jednak automagicznie z Outlooka... Najlepsze jest to,
że zarejestrowanie np. Firefoxa jako domyślnej przeglądarki też nie pomaga.

Czy może ktoś mi wskazać numer Fixa a najlepiej listę dll'ek czy exeków,
która
zawiera ten koszmarny błąd? Wolę mieć dziurawy ale jednak działający soft.

Pozdrawiam

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: j a c o j j @ p o c z t a . f m ]
Z protokołów zgłoszeniowych do PZU: