Re: XP, mapowanie zasobów przy starcie

Autor: DooMiniK <mail_test_at_cos.pl>
Data: Fri 02 Jul 2010 - 18:24:38 MET DST

On 2010-06-30 10:06, dziobu wrote:
> Witam,
>
> WindowsXPProf
>
> W autostarcie mam skrót do skryptu który mapuje dyski. Chodzi o to żeby
> mapował jak jest sieć, a jak jej nie ma żeby nie było żadnych
> nieistniejących dysków w moim komputerze.
>
> Tylko że tak wrzucony skrypt wykonuje się (o dziwo tylko na 1 laptopie,
> na reszcie działa) jeszcze przed nawiązaniem połączenia sieciowego.
> Właściwie to cały autostart wykonuje się tak jakby przed zapisami w
> rejestrze...
>
> I teraz tak:
> [...]

Może rzeczywiście długo się podnosi adapter sieciowy. Może
po prostu na początku skryptu zrób sleepa na jakieś 10-15sekund,
potem dopiero niech się wykonuje skrypt. w linuksie to trochę prościej
(sleep 15), w windowsie robię pauzę za pomocą pinga:
@ping alamakota

pozdrawiam,
Dominik Siedlak (bachus)