Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 15:02:14 MET DST

Skrypëk in news:4c28024a$0$30232$c3e8da3@news.astraweb.com
[...................]
> A ty to nie wiesz właściwie czego chcesz i zawracasz gitarę chyba z nudów.

ale wiesz, że w calym tym wątku, to wlasciwie nie dales ani jednej
_konkretnej_ odpowiedzi na konkretne pytanie; tylko takie blebleble :) Masz
program, uzywasz, konfigurujesz - ale zero umiejetnosci zwerbalizowania
wnioskow.
Ja nie pisze tutaj (do Ciebie) prywatnych listow, tylko wrzucam _techniczne_
pytania, wiec kogo obchodzi co o nich sadzisz, o co mnie podejrzewasz, czy
ja z nudow, czy nie z nudow,czy ja wiem czego szukam, czy nie wiem. jest
pytanie, jest odpowiedz. Albo nie. Polecam.

btw:
gitara nazywa sie poszukiwanie maili i postow w jednym.
Jesli bedzie rss - tym lepiej.
claws mail - to raz.
wlm - to dwa.
comprende?