Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 04:00:21 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i08t2j$1ao$1@inews.gazeta.pl...
> Skrypëk in news:4c27cb53$0$29762$c3e8da3@news.astraweb.com
>

> mam nadzieje,ze umiesz odroznic korzysc plynącą z czytania prospektu o bmw
> od zapytania kierowcy bmw o sprawę. Ja roznice czuje wrecz instynktownie.

To nie jest prospekt, to jest wikipedia - to lud pisze, a nie producent. I
masz tam napisane to, czego producent ci nie powie otwarcie: jakie funkcje
wywalono z nowej wersji. Jak ci nie brakuje takiego bzdetu jak np.
tożsamości, to się zastanów czy chcesz mieć nowe funkcje (chyba o
spam-filtrze zapomnieli napisać na wiki). Tudzież czy chcesz dalej tak samo
korzystać z poczty i niusów jak w OE ale po liftingu, co już pozostaje
kwestią gustu lub jego braku. Mnie się ten live'owy styl podobie oraz układ
okna odczytu jak w Office Outlook. Zapewne nie podoba się on takim betonom,
którzy nadal w 2010 roku w swym 10-letnim XP korzystają z 15-letniego
klasycznego Menu Start i 20-letniego stylu okien. Podobnież jednym
przeszkadza "Separate inbox folders for different POP accounts", a inni mają
to w dupie.

A ty to nie wiesz właściwie czego chcesz i zawracasz gitarę chyba z nudów.