Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 15:03:34 MET DST

Skrypëk in news:4c280389$0$30194$c3e8da3@news.astraweb.com
[............]
> Niestety musiałem wywalić wszystko i wrócić do starego dobrego
> Wave 3. :/

zainstalowalem WLM, ostatnia wersje dobrą dla xp, ale jakos nie widze
mozliwosci zrobienia wygladu programu moze i bardziej staroswieckiego, za to
zdecydowanie mniej landrynowego. delikatnie mowiac: srednio podoba mi sie.
Jak juz chca wyjsc z tego lekko zacofanego designu oe, to lepiej niech
zerkną na projekty Macowe, albo chocby... cos w stylu a-squared Free
Cos mi nie gra jeszcze z funkcjonalnoscia, ale to poczatek, moze poodkrywam
amerykę pozwalajacą z sensem "spersonalizowac" sprawę.
a inboxy dla kazdego konta osobne - to (powoli) norma, przywyka sie po
nietoperzu.