Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 08:47:34 MET DST

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
news:4c28024a$0$30232$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Podobnież jednym przeszkadza "Separate inbox folders for different POP
> accounts", a inni mają to w dupie.

O właśnie dlatego dalej z OE kozystam.
Mając 1 konto jest ładniej, fajniej, nowiej..
Ale jak mi to porobiło pół ekranu skrzynek, bo mam 4, i zasłoniło pół ekranu
to przestałem uzywać. Wolę reguły wiadomości a nie 4 razy powtórzone kosze,
skrzynki nadawcze itp.

Także - masz jedną skrzynkę.. no dwie? - zmieniaj
Jak masz 4 jak ja to program przez brak czytelności staje się kompletnie
bezuzyteczny.

--
Irokez