Re: Vista nie zamyka systemu, restartuje

Autor: Anka <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 10:23:27 MET DST

Dzięki Michale,
poprobuje boje sie zeby jeszcze nie pogorszyc
od telefonu nic ostatnio nie instalowalam,

 Ostatnio instalowalam Open Office, ale potem zachowywal sie przyzwoicie.
.
W ciagu ostatniego roku 2 czy 3 razy nie chcial sie wybudzic z uspienia, W
ciagu . ostatnich 2 miesiecy to sie zaczelo powtarzac czesciej. Najczesciej
bylo tak, ze komp liczy kilkadziesiat godzin i konczy kolejny task, konczy
job, zapisuje wyniki i przechodzi w tryb uspienia, a rano nie potrafi
wstac.Daje wtedy komunikat, ze nie ma systemu operacyjnego.. Dwa razy
pokazal Cmos batery error i zresetowaql date, teraz nie resetuje. Kiedy
liczy to sie dosc grzeje.
Poprobuje zastosowac Twoje rady, boje sie zeby jeszcze nie pogorszyc
Pozdrawiam Anka