Re: Win2000 - wersja usb

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 08:12:12 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kalinski"
>Po pierwsze, to naucz się odpowiadać na konkretne fragmenty i ciąć
>niepotrzebne fragmenty (to tak przy okazji).

Całość była istotna. Radośnie generalizowałeś we wszystkich częściach
swojej wypowiedzi.

>Po drugie wsadź sobie między bajki to KB jeśli na płycie głównej
>jest USB 1.1 (i nie ma USB 2.0).

Ależ oczywiście. Co nie zmienia faktu, że nie odróżniasz warunku
koniecznego od wystarczająćego.

>Mógłbyś mnie opieprzać gdyby autor podał model płyty głównej - ale
>tego nie zrobił i sam sugerował, że płyta jest stara i może nie mieć
>USB 2.0.

O ile pamiętam, pisał tylko, że instalacja jest stara i Windows jest
wiekowy. Zresztą 2.0 pojawiło się "na stałe" już naprawdę wieki temu.

>Nie wiem jaka płyta, nie wiem jaka specyfikacja techniczna.
>Nie wiadomo również jaki jest kontroler USB.

Co nie przeszkodziło Ci wypowiadać się autorytatywnym tonem, że Windows
nie może tu mieć nic do rzeczy.
Oczywiście, jeśli płyta nie "umie" 2.0, to żadne programowe sztuczki nie
pomogą, ale może też być tak, że płyta ma kontroler 2.0, ale system nie
potrafi tego wykorzystać. I tyle.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /