Re: Win2000 - wersja usb

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 22:36:16 MET DST

W artykule <slrni1e930.tp9.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>, Mariusz Kruk
napisał(a):

> A moze tak jednak bys sprawdzil zanim zaczniesz pisac bzdury takim
> autorytatywnym tonem, co?
> Na przyklad KB319973

Po pierwsze, to naucz się odpowiadać na konkretne fragmenty i ciąć
niepotrzebne fragmenty (to tak przy okazji).
Po drugie wsadź sobie między bajki to KB jeśli na płycie głównej
jest USB 1.1 (i nie ma USB 2.0).
Mógłbyś mnie opieprzać gdyby autor podał model płyty głównej - ale
tego nie zrobił i sam sugerował, że płyta jest stara i może nie mieć
USB 2.0. Nie wiem jaka płyta, nie wiem jaka specyfikacja techniczna.
Nie wiadomo również jaki jest kontroler USB.

Jacek