Re: windows movie maker jako osobny plik

Autor: Jacek <monia_at_spam-wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 14:19:55 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:hv75ub$srp$1@node1.news.atman.pl,
> *Jacek* <monia@spam-wp.pl> typed:

> W czym widzisz problem?

W tym, ze lykasz to co Ci podaja, a nie masz wlasnego zdania.
Jestem pewien, ze jak M$ by powiedzial, ze biale jest czarne to
nalezałbys do grupy ktora pierwsza przyklasnęłaby że tak jest.
Ale to moja kwestia oceny ludzi i tego co robia/mowia.
Mam prawo miec wlasnie zdanie - czy Ty teraz masz z tym problem?

Podsumowujac - podziwiam zatem sile z jaka propagujesz narzucone przez
M$ rozwiazania.
Prosze Cie - nie mow mi ze tak nie jest, bo doskonale wiadomo ze M$ od
dawna prowadzi takie "mijonarskie" działania wśród spolecznosci,
dostawców sprzetu itd.