Re: windows movie maker jako osobny plik

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 15:37:44 MET DST

In news:hvafhd$npo$1@node2.news.atman.pl,
*Jacek* <monia@spam-wp.pl> typed:

> W tym, ze lykasz to co Ci podaja, a nie masz wlasnego zdania.
> Jestem pewien, ze jak M$ by powiedzial, ze biale jest czarne to
> nalezałbys do grupy ktora pierwsza przyklasnęłaby że tak jest.
> Ale to moja kwestia oceny ludzi i tego co robia/mowia.
> Mam prawo miec wlasnie zdanie - czy Ty teraz masz z tym problem?
>
> Podsumowujac - podziwiam zatem sile z jaka propagujesz narzucone przez
> M$ rozwiazania.
> Prosze Cie - nie mow mi ze tak nie jest, bo doskonale wiadomo ze M$ od
> dawna prowadzi takie "mijonarskie" działania wśród spolecznosci,
> [...]

Śmieszny jesteś, a rozumowanie masz dzieciaka.
*Nie mam i nigdy nic wspólnego nie miałem z Microsoftem*, a wręcz przeciwnie
wielokrotnie krytykowałem wady w ich produktach itp. Ponadto z wyszukiwarki
Bing korzystam sporadycznie raz na1000 (szukałem ich softu) i nie ma nic w
tym dziwnego co Ciebie tak frustruje.