Re: windows movie maker jako osobny plik

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 15:30:44 MET DST

Jacek <monia@spam-wp.pl> napisał(a):
> Parafrazujac pewna reklame: "a mnie dziwi, ze" uwazasz ze microsoft nie
> działa tendencyjnie.

Ja nic nie napisałem o tendencyjności Microsoftu. Uważam tylko, że wklejenie
linku do Binga o niczym nie świadczy. Nie mam pojęcia o jakiej reklamie
mówisz.

> Co by nie mowic google nie wyrobilo sobie robi stronnika w kwestii
> przekazywanych tresci.

Jakiego stronnika? Jakich treści? Uważasz, że wyniki wyszukiwania dla Movie
Makera są w Bingu cenzurowane? Każda firma chwali siebie ale nie wiem jaki
ma to związek z szukaniem MM.

Ja Binga nie używam i nie obchodzi mnie marketing Microsoftu. Dziwi mnie
tylko tak emocjonalne podejście do tego linka.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/