Re: Restart podczas ładowania.

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 21:02:59 MET DST

> Tu chodzi o zapis w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
> Shell=Explorer.exe
> Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
> gdzie X- to literka partycji
> lub
> podmien plik userinit.exe na czysty z instalki.
> albo
> Przywróć pliki rejestrowe w/g opisu
> Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
> uruchomienie systemu Windows
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
> lub
> [...]

Poddałem się. Nic te zabiegi nie dały. Załadowałem gałąź rejestru na innym
systemie i te wpisy są prawidłowe. Podmiana plików rejestru na te z katalogu
repair też nic nie dała.
Awaria na 100 % systemowa, bo zrobiłem backup i postawiłem system na nowo
(czasu już zabrakło) i wszystko śmiga. Jedyne co zauważyłem jak poruszałem
się po katalogach tego padniętego systemu że było ze 4 katalogi od różnych
antywirusów. Czy to mogło być powodem ?. Ktoś mógł nainstalować antywirusa
na antywirusa.