Re: Kasowanie folderow starszych niz okreslona data

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 13:06:17 MET DST

Marcin Gala rzecze:
> Problem wyglada tak: usbflashcopy robi mi kopie pendrive jak wloze go do
> kompa, przy czym jest to jedna kopia dziennie, tzn jak nawet robi ta
> kopie w tym samym dniu 2gi czy 3ci raz to nadpisuje folder z danego
> dnia. Czyli mam codziennie folderek z nazwa typu 2010.06.14_kopia.

No i tu jest pies pogrzebany. Użyj porządnego programu do
backupu/synchronizacji.

> Potrzebowalbym automatu ktory usunie folderki starsze niz np 5 dni, bo
> teraz robie to recznie i zazwyczaj wtedy jak komp krzyczy ze mu sie
> miejsce na dysku konczy:( Aha Win7,jesli to cos zmienia/ulatwia

A jak koniecznie chcesz automat, to proszę bardzo:

http://lmgtfy.com/?q=remove+old+folders

Przykładowo:
http://windowsxp.mvps.org/wshdelfolder.htm
http://www.computing.net/answers/programming/delete-old-folders/19783.html