Re: W7 - coraz wolniejsze dzialanie po uspieniu

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 12:45:35 MET DST

W dniu 2010-06-14 01:51, Grzegorz Prędki pisze:
> Witam
> Sprzet: E5200@3,3GHz, 3GiB RAM, dysk systemowy 640GiB Samsung F3, system
> W7 HP 64bit. W celu szybszego uruchaminia systemu zawsze korzystam z
> uspienia. Po kilkukrotnym (okolo 10 razy) powrocie ze stanu uspienia
> system zaczyna dzialac coraz wolniej. Praca z Firefoxem to meczarnia -
> nawet przewijanie stron skacze. W menedzerze zadan nie ma nic ciekawego,
> nic nie zuzywa strasznej ilosci pamieci ani mocy CPU. Po zwyczajnym
> restarcie wszytsko dziala ok. Tez tak macie? Da sie cos z tym zrobic?
>
> Pozdrawiam

PoniekÄ…d potwierdzam. Na netbooku z Atomem (Samsung NC10) efekt jest
zauważalny już po 2-3 uśpieniach. W pewnym momencie wszystko zaczyna
potwornie mulić, jakby w tle coś intensywnie obciążało procesor.

Restart faktycznie pomaga. Pod Ubuntu na tej samej maszynie efektu brak,
mimo wielokrotnych uśpień, hibernacji czy cokolwiek w tym stylu.

Czemu tak się dzieje, nie mam pojęcia...

Pozdrawiam,
Tomek