Kasowanie folderow starszych niz okreslona data

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 08:20:46 MET DST

Problem wyglada tak: usbflashcopy robi mi kopie pendrive jak wloze go do
kompa, przy czym jest to jedna kopia dziennie, tzn jak nawet robi ta
kopie w tym samym dniu 2gi czy 3ci raz to nadpisuje folder z danego
dnia. Czyli mam codziennie folderek z nazwa typu 2010.06.14_kopia.
Potrzebowalbym automatu ktory usunie folderki starsze niz np 5 dni, bo
teraz robie to recznie i zazwyczaj wtedy jak komp krzyczy ze mu sie
miejsce na dysku konczy:( Aha Win7,jesli to cos zmienia/ulatwia

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl