Re: Win XP - śmieci po Nortonie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 00:29:39 MET DST

Dnia Thu, 10 Jun 2010 23:43:59 +0200, Mumin napisał(a):

> Kiedy on nie krzyczy, że pliki są używane przez jakąś aplikację tylko
> wyświetla:
> "Nie można usunąć ....... Nie można odnaleźć określonego pliku. Sprawdź
> czy ścieżka i nazwa pliku są określone poprawnie."
>
> Część tych plików dała się ręcznie usunąć, ale przecież nie będę ponad
> 9000 plików ręcznie wybierał i usuwał.

Pewnie pliki w nazwach mają jakieś znaki specjalne. Zrób to np. spod
Total Commandera z wyłączonym pokazywaniem długich nazw plików.
Ewentualnie poleceniem del /sf \\?\c:\folder\* albo rd /s \\?\c:\folder.

http://support.microsoft.com/kb/320081/pl

> Zainstalowałem Nortona ponownie, myślałem, że może wtedy samo się
> uporządkuje. Katalog zniknął, WinDirStat też go nie pokazuje, ale
> miejsca na dysku nie przybyło... :(

To ciekawe. Rozumiem, że po zainstalowaniu Nortona wyłączyłeś jego Kosz
zgodnie z tym opisem?
http://service1.symantec.com/Support/nsw.nsf/pfdocs/199842313339

A co mówi chkdsk?

--