Re: Win XP - śmieci po Nortonie

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 00:38:47 MET DST

news:1emowd1wt93jy$.dlg@kwinto.prv...

> Zobacz jaki proces trzyma ten folder, może w dalszym ciągu masz
> uruchomioną jakąś usługę - pozostałość po Nortonie. Poszukaj
> WhoLockMe.

Trafił mi się dysk z takim "prezentem". Nic nie pomogło, zresztą pliki
nie były blokowane, bo nie miało jak - dysk był podpięty jako drugi w
systemie, gdzie nie było śladu Nortona.
Zrobiłem kopię, zdjęcie i ponowne założenie partycji rozwiązało problem.
Rzecz w tym, że to pliki nortonowskiego fajansu, zapisane w katalogi z
nazwą zawierającą kropkę i chyba spacje na poczatku i/lub końcu. Nie
brało na krótkie nazwy także. Chkdsk nie wyrzucal. Nic.

--
((*))
((+))