Re: Win XP - śmieci po Nortonie

Autor: Mumin <mooominUSUN_at_TOpoczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 23:43:59 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Zobacz jaki proces trzyma ten folder, może w dalszym ciągu masz
> uruchomioną jakąś usługę - pozostałość po Nortonie. Poszukaj WhoLockMe.

Kiedy on nie krzyczy, że pliki są używane przez jakąś aplikację tylko
wyświetla:
"Nie można usunąć ....... Nie można odnaleźć określonego pliku. Sprawdź
czy ścieżka i nazwa pliku są określone poprawnie."

Część tych plików dała się ręcznie usunąć, ale przecież nie będę ponad
9000 plików ręcznie wybierał i usuwał.
Zainstalowałem Nortona ponownie, myślałem, że może wtedy samo się
uporządkuje. Katalog zniknął, WinDirStat też go nie pokazuje, ale
miejsca na dysku nie przybyło... :(

--
Pozdrawiam,
Mumin