Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 22:18:11 MET DST

Dnia Tue, 08 Jun 2010 20:28:13 +0200, Piotr M napisał(a):

> Chcesz powiedzieć, że jak uwali Ci się system i go odtworzysz (poprzez
> obraz partycji, tak?), to ten odtworzony sytem będzie bez problemu
> korzystał ze wszystkich WCZEŚNIEJ zainstalowanych programów w Program
> Files co znajduje się na drugiej partycji? I ze wszystkich
> WCZEŚNIEJSZYCH plików i katalogów typu Users tak samo? I ogólnie będzie
> wszytko jak po staremu? Myślałem, że to co właśnie poprzenosiłeś to żywy
> organizm, dziś taki jutro inny. I taki obraz na nic się zda.

Tak Piotrusiu. Robie tak juz odkad powstala Vista i sie sprawdza.
Vista i 7ka daje wiecej swobody, ktora to przydaje sie do manipulacji
system/dane.
Zwroc uwage, ze zainstalowane programy to nie katalog w Program files, ale
glownie wpisy w rejestrze oraz np. w Viscie \Users\App data\Roaming itd.,
ktore w moim przypadku sa na D:.
Po reinstalacji systemu z obrazu uruchamiam 8 plikow *.reg i przywracam
stan sprzed kazdej 'zlej' sytuacji.