Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 22:10:22 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:hum3en$hkp$1@mx1.internetia.pl...

> Zaraz zaraz :) To z 4 partycjami łatwiej Ci się pogubić i sugerujesz
> rozwiązanie na to takie, aby posiadać 2 dyski mające po 2 partycje?
> Jaka w tym różnica?

Nawet choćby taka, że dysk mający 2 partycje łatwiej opanować, niż
mający 4 (co nie znaczy, że ilość większa od 2 nie jest uzasadniona, sam
robię porządkowanie, po którym będę mieć 3-4 partycje, wmontowane w
strukturę katalogów), jak masz tyyyle literek oznaczających dyski
logiczne, to teraz zgaduj, który fizycznie gdzie leży :)

> I już z ciekawości, co masz na myśli pogubienie się w partycjach, gdy
> jest ich więcej jak 2?

No właśnie, więcej literek, które np. nie muszą być po kolei. Musiałbym
mieć kartkę papieru i ołówek, by to lepiej wytłumaczyć. Może w mniej
upalny dzień uda mi się to lepiej napisać na grupie, bez potrzeby kartki
i ołówka, z pewnych powodów szczególnie źle teraz znoszę upały... W
każdym razie, optuję za minimalizacją ilości partycji per dysk. Optuję
za dyskiem systemowym z jedną partycją, by go nie dzielić, nawet niech
to będzie mniejszy dysk, ale w całości jedna partycja, a dane
posegregować po pozostałych dyskach, które są dziś tanie.

--
((*))
((+))