Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 20:28:13 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 18:34, Jacek pisze:

> Wystarczy doswiadczenie i znajomos OSa.
> Jezeli OS zajmuje np 15GB, to robie partycje 30.
> Wszelkie foldery typu Users wale na D:.
> Program files rowniez na D:.
> Wniosek taki, ze C: nie przyrasta.
> Po zainstalowaniu takim OSa i dopieszczeniu systemu tworze obraz C: i mam
> spokoj.
> W razie odtworzenia systemu mam stracone tylko 20 minut...
> BEZ UTRATY WSZYSTKIEGO, nie tylko danych.

Chcesz powiedzieć, że jak uwali Ci się system i go odtworzysz (poprzez
obraz partycji, tak?), to ten odtworzony sytem będzie bez problemu
korzystał ze wszystkich WCZEŚNIEJ zainstalowanych programów w Program
Files co znajduje się na drugiej partycji? I ze wszystkich
WCZEŚNIEJSZYCH plików i katalogów typu Users tak samo? I ogólnie będzie
wszytko jak po staremu? Myślałem, że to co właśnie poprzenosiłeś to żywy
organizm, dziś taki jutro inny. I taki obraz na nic się zda.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?