Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 18:34:27 MET DST

Dnia Tue, 8 Jun 2010 13:00:33 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości

> Dobrym zwyczajem jest nie zarzynać miejsca na partycji z systemem, można
> się zapomnieć i miejsca może zabraknąć szybciej, niż sie myśli. poza
> tym... 16.5 giga zajętego i 68.8 wolnego... aby partycja była rozsądnie
> IMHO wykorzystana i miała odpowiednią rezerwę, to powinna mieć 16.5x4,
> 66 giga, ma 85.3, można by więc te ok. 20 giga odciąć. Ale nie więcej.
> Nie poparłbym tego. Chociaż nakazu nie ma.
> W ogóle, nie popieram dzielenia dysku na więcej, niż 2 partycje. Choć
> czasem trzeba, przyznaję.

Po co te mnozniki podajesz?
Wystarczy doswiadczenie i znajomos OSa.
Jezeli OS zajmuje np 15GB, to robie partycje 30.
Wszelkie foldery typu Users wale na D:.
Program files rowniez na D:.
Wniosek taki, ze C: nie przyrasta.
Po zainstalowaniu takim OSa i dopieszczeniu systemu tworze obraz C: i mam
spokoj.
W razie odtworzenia systemu mam stracone tylko 20 minut...
BEZ UTRATY WSZYSTKIEGO, nie tylko danych.
Lacznie z niebieskim kolorem w Corelu po prawej stronie:)