Re: Windows 7 - jak umieścić link na pasku zadań?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 20:08:42 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 18:15, JU pisze:

> Nie o to. Nie chodzi o żadną przeglądarkę tylko o Windows 7.
> Na dole ekranu jest pasek zadań.
> Na nim można umieścić skróty do programów.
> I u mnie to nie działa.

A czy ja coś o przeglądarce? :)

Masz dwa sposoby aby umieścić coś na pasku zadań, albo przypinasz, nie
mam pojęcia dlaczego u Ciebie nie działa, jaki pojawia się komunikat?
Albo, powtórzę, tworzysz nowy pasek narzędziowy i tam walisz co Ci się
podoba i link tylko w ten sposób możesz umieścić na pasku zadań. I te
drugie też nie działa?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?