Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 20:03:57 MET DST

Dnia Tue, 8 Jun 2010 15:10:53 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> Irfan View. Darmowy. Z pluginami całkiem niegłupi.

Chyba nie zrozumiałeś pytania :-)
Pytałem, czy Windows 7 nie potrafi normalnie wydrukować bez używania
programów zewnętrznych. Drukowanie bez zniekształceń wydaje mi się na tyle
podstawową czynnością, że powinno być zaimplementowane do Windows 7.
Standardowo w tym systemie jest tyle bajerów, że wydaje mi się
nieprawdopodobne to, że nie potrafi on drukować zdjęć powyciąganych we
wszystkie strony.

Owszem, mogę sobie otworzyć obrazek w "systemowym" Paincie i wywołać
polecenie drukowania z zachowaniem oryginalnych rozmiarów zdjęcia. Jednakże
to jest droga przez kosmos. Korzystałem kiedyś pod XP z Irfan View - bardzo
dobry program lecz nie w tym rzecz w niniejszym wątku.