Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 20:09:52 MET DST

Dnia Tue, 8 Jun 2010 18:19:38 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

Hej,

> Mam nadzieję, że kolega pytający teraz już sobie poradzi po naszych
> podpowiedziach :)

Poruszam się dobrze w programach graficznych i nie obce są mi terminy jak
dpi i piksele. Znam dobrze zasady. Wydrukowanie jako takie obrazka bez
zniekształceń nie stanowi dla mnie problemu. Pytałem się wyłącznie o to czy
taką banalną czynność potrafi Windows 7 sam w sobie - w sensie czy nie da
się wyłączyć efektów specjalnych towarzyszących drukowaniu z podglądu
obrazów.