Win7 i Nokia E51

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 22:17:49 MET DST

Witam,

Ostatnio miałem awarię łącza w domu i próbowałem (bezskutecznie) uzyskać dostęp
do internetu poprzez użycie telefonu Nokia E51 jako modemu. Niestety, Win7
twierdzi, że nie ma sterowników do tego telefonu i nie udało mi się to. Na
stronie Nokii piszą, że ten model nie wymaga driverów pod Win7. No i jestem w
kropce. Aha - piszę o podłączeniu przez kabel USB.

Wiem, że gdybym połączył kompa z tel. przez BlueTooth to raczej nie byłyby
potrzebne żadne drivery (bo tak było pod Vistą), ale najwyraźniej mam uszkodzony
BlueTooth w tym laptopie (Dell Inspiron 1564), bo nie ma po nim śladu w systemie
w ogóle. Instalowałem drivery z płyty od producenta, istalują się, ale w pewnym
momencie pisze, abym włączył BlueTooth klawiszem "Wireless" - robię to, ale nic
się nie włącza. Sprawdziłem też w BIOS - BT jest włączony i włączone jest też
włączanie/wyłączanie go tymże klawiszem.

Dzięki,

latet